Beoordelingen van Sushi 8 Prinsenbeek

Recente recensies

5.0
Jasper
29 juni 2022

De kwaliteit was wederom top maar helaas was de bestelling op de afhaalkosten nog niet klaar ( +10min moeten wachten terwijl het heel erg rustig was ( Wo 1915…)) tevens was een deel van de bestelling foutief gemaakt. Ipv sashimi zat er nigiri bij de bestelling.

Post
29 juni 2022

Het was weer heerlijk

Monique
29 juni 2022

We hadden redelijk vroeg besteld, maar de bestelling kwam nog eens een half uur eerder. Erg jammer, want de warme producten waren koud toen we compleet waren en gingen eten.

Rosalie Duijnstee
26 juni 2022

Eerste keer hier sushi gehaald, echt verrukkelijk! Je proeft dat het vers is. Wij zijn fan 😀

Ronald
24 juni 2022

Heerlijk gegeten weer.

Hanneke Kouwenberg
19 juni 2022

Heerlijk verse sushi. De nigiri sushi waren aan de grote kant, maar verder zeer tevreden. Wij komen zeker terug!

De Haan
15 juni 2022

De kwaliteit was deze keer echt minder dan we van jullie gewend zijn. Het leek al wat langer te hebben gestaan. Was niet heel strak gerold waardoor het snel uit elkaar viel en het was een beetje warm/klef. We vierden ons 10 jarig huwelijk maar dit was beetje een tegenvaller. Ook omdat het in verleden altijd goed is geweest.

Isabeau van Loon
15 juni 2022

Goedenavond, Ik heb gisteren om 20.30 uur sushi afgehaald. Wij bestellen altijd bij jullie maar deze avond viel het echt ontzettend tegen. Kwaliteit was echt ondermaats. Het smaakte oud en droog. Het ergste was nog wel dat ik specifiek heb aangegeven zonder Mayo/dressing ivm de allergie van mijn man. Eenmaal thuis, zat overal de dressing op waardoor hij nauwelijks iets kon eten. Ik heb expres een uur van te voren besteld vanwege zijn allergieën. We hebben nu voor meer dan €50 aan sushi besteld en meer dan de helft is in de prullenbak beland. Dit vind ik echt heel erg jammer. Ik kan nergens contact met jullie opnemen en op mijn Facebook messenger bericht reageren jullie ook niet. Ik zou graag zsm een reactie van jullie terug willen ontvangen. Mvg Isabeau van Loon 0630140264

Patricia Notting
13 juni 2022

De bestelling was op ons verzoek eerder klaargemaakt dan we konden aangeven in de bestelmodule. Altijd weer kraakvers, goed verzorgd met gember, wasabi en soja saus, stokjes.

Helga vd Heiligenberg
12 juni 2022

Ik vond het meatlove menu deze keer minder vers.Andere keren was het top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

vd made
11 juni 2022

wij hadden vega rolls besteld die in tegenstelling tot de foto voorzien was van wasabi mayonaise. we hebben deze sushi's weg moeten gooien. Wel heel attent dat een medewerker terug belde dat de bestelling klaar was. dank hiervoor

Sahaira
9 juni 2022

Herlijk vers en snel geleverd!

jessey van gelderen
6 juni 2022

super lekker en goedkoop

Moira Harthoorn
30 mei 2022

Super lekker!

Anna
28 mei 2022

Echt lekkere en verse sushi. Bezorgd op afgesproken tijd

Rob
28 mei 2022

Een gedeelte vd bestelling was niet het bestelde. sushumi besteld nigiri gekregen

Irene
28 mei 2022
Irma
26 mei 2022
Sushifan
23 mei 2022

Alles was prima op tijd en volgens bestelling geleverd. Lekker sushi en andere gerechten. Jammer dat er geen stokjes geleverd waren. Bestek geeft toch een andere beleving.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Francine van der Velde
21 mei 2022

Lekker keurig verzorgd dus ga zo door

Willems
16 mei 2022

Snel en super lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Z.
15 mei 2022
Colinda
15 mei 2022

Supervers!

Eef Pompe
14 mei 2022

Prima verzorgd; het was wederom verrukkelijk! Complimenten!

Leonie
14 mei 2022
Suzanne van Enter
14 mei 2022

Heerlijke sushi tegen prima prijs

Ka
14 mei 2022

De vislucht was heel sterk en sushi leek niet vers (grijzige kleur). Getwijfeld of we sommige stuks überhaupt moesten eten. De smaak was nog wel redelijk, maar zoals gezegd niet echt vers helaas (misschien niet goed gekoeld?)

Elise
13 mei 2022
Marloes van Gorselen
8 mei 2022

Vond de sushi te droog

Reggy Kampen
6 mei 2022

Goede kwaliteit, verpakking minder, bij Sushi point netter verzorgd zeker de benodigdheden

Catherine
4 mei 2022

Deze keer erg matig. De rijst was erg grof en viel al van de sushi af. De saus die over de rolls gedaan was gaf het een hoog ‘fast food’ gehalte. Erg jammer!

wouter
2 mei 2022
Wendy
1 mei 2022

Hele lekkere verse sushi.

Gerry pals
29 april 2022

Super lekker

Anja Rademaker
24 april 2022

Heerlijk gegeten. Het is altijd een feestje.

Marjolein M.
24 april 2022

Erg goede sushi's. Enkel bij online bestellen kregen we door dat het 1uur en 7 minuten zou duren voor ze ongeveer gebracht zouden worden. Werden ze al na krap een half uurtje bezorgd....was ik nog met honden uitlaten. Betere richttijd zou fijn zijn.

I. Joosten
24 april 2022
Judith
23 april 2022

Heerlijk weer!

Pascal Laarakker
23 april 2022

We hebben al meerdere keren besteld en t is echt heerlijk helaas hebben jullie voor de 2e keer de wakame salade vergeten is toch wel 2 keer 4 euro dat is wel jammer

Ronald
22 april 2022

Heerlijk gegeten weer. Blijven zeker bestellen hier

Miranda
19 april 2022

Het is vers en smaakt goed!

Vincent
19 april 2022

Prima. Suggestie: bij bestelling ook aangeven hoeveel sushi er in totaal besteld zijn

Ilse
18 april 2022

Heerlijk verse sushi!!

Rob
18 april 2022
Hagens
18 april 2022

Al een aantal x besteld bij Sushi Eight. Iedere keer is het weer even lekker en vers Top!

Trouwe besteller
18 april 2022

Vrijdagavond weer heerlijk Sushi gegeten. Er was een bijgerecht niet meegeleverd, maar na een kort telefoontje werd het direct daarna weer bezorgd. Dank weer voor de fijne service.

Jolande
16 april 2022

Dit is echt de lekkerste sushi ever

Sam
13 april 2022

Super lekker! Veel sushi tenten uitgeprobeerd maar deze blijft de beste.

Reactie van Sushi 8

Beste Sam, bedankt voor de review. Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

Anoniem
13 april 2022

Super lekkere sushi! Heel blij dat deze op de beek is gekomen! WE LOVE IT!!

Helen Merkx
8 april 2022

Heerlijk gegeten

Schipper
8 april 2022

Op verzoek van Sushi 8 is de bestelling eerder bezorgd, op zich prima. Maar waar er standaard 2 gember en 2 wasabi bij geleverd werden, zat er nu maar 1 bij. Dat is dan weer wel jammer.

Ronald
7 april 2022

Heerlijk gegeten weer

Natasja Dijkstra-Donkers
7 april 2022

Snelle en vlotte bezorging ! De sushi is van zeer goede kwaliteit en erg lekker!! Genoten van deze heerlijke maaltijd

TS
7 april 2022

Heerlijke verse Sushi,

Ingrid
6 april 2022

Heerlijk⭐️⭐️

Christa
3 april 2022

Snel en netjes bezorgd, vers en absoluut lekker.

Reactie van Sushi 8

Beste Christa, bedankt voor de review! Graag tot ziens bij sushi 8!

Ellen
1 april 2022

Die kleine kunstwerkjes waren weer heeeeerlijk!!

Dalih
30 maart 2022

Zoals vanouds FANTASTISCH!

Marije
28 maart 2022
George
27 maart 2022

Perfect, heerlijke Sushi! Een aanrader en aanwinst voor onze dorp

Michel
27 maart 2022

Super lekkere sushi. Onze nieuwe favoriete tent. Hele goeie prijs kwaliteit verhouding.

Reactie van Sushi 8

Beste Michel, bedankt voor de feedback. Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

Bossers tweewielers
26 maart 2022

Zeer snel geleverd! Smaakte goed.

Tonnie
25 maart 2022

Alles super vers en lekker

Marjolein Mook
23 maart 2022

Super lekkere sushi, mijn kids zijn er ook dol op.

Reactie van Sushi 8

Beste Marjolein Mook, wat fijn dat de kids er ook van hebben genoten! Wij hopen u snel weer te zien bij sushi 8!

Charlotte
23 maart 2022

Goed, zoals altijd. We bedachten ons vrij laat dat we sushi wilden eten. Volgens de site konden we maar na een uur afhalen. Ik had in de opmerking gezet, dat als het eerder kon dit ook mocht. Een kwartier later stond het klaar! Helemaal super!

Jeroen
21 maart 2022
N Meijer
20 maart 2022
Molenaar
19 maart 2022

Alleen op site onduidelijk Als je stokjes en sausjes Wil staat gratis bij dat is natuurlijk top maar vul je aantallen in dan krijg je niet wat je vraag snap het misschien niet goed voor de rest erg goed

Nance
19 maart 2022

In de afgelopen maanden een paar keer besteld en de kwaliteit is van begin af aan top! Mooie (maand)aanbiedingen.

Illiebillie
19 maart 2022

In de middag besteld met de vraag om 18:15 te bezorgen. De bestelling was mooi op tijd en erg lekker! Met als verrassing een cadeautje erbij van de kleine loempia's.

Meeuwissen
18 maart 2022
Ellen van Leeuwen
18 maart 2022

Het eten was heerlijk en we gaan zeker nog een keer bestellen!

Tax
18 maart 2022

We hebben al wat sushi op van verschillende tenten, maar na het eten van deze sushi gaan we nergens anders meer heen. Heerlijk vers gemaakt en heerlijke verschillende rollen! Aanrader!

linea
12 maart 2022

Correcte levering op tijd en goede kwaliteit sushi

Reactie van Sushi 8

Beste Linea, wat fijn dat alles heeft gesmaakt! Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

Moira Harthoorn
12 maart 2022

Top sushi❤️

Karin
12 maart 2022

Kwaliteit en op tijd 👍🏼

LM
10 maart 2022

Heerlijke verse sushi.

Anne
10 maart 2022

Heerlijke verse sushi!

Reactie van Sushi 8

Beste Anne, fijn om te horen dat alles heeft gesmaakt. Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi 8!

Jan
10 maart 2022
Dalih
9 maart 2022

Was wederom top en super vers. Vooral de crispy kip, die is favoriet.

DjvW
7 maart 2022

Duidelijke website, goede omschrijving van de gerechten, maar vooral heel lekker gegeten!

Reactie van Sushi 8

Betse DjvW, wat fijn dat u heeft genoten van onze sushi! Graag tot ziens!

Aukje
7 maart 2022

‘t Kost wat, maar dan heb je ook wat…t was weer héérlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jack
6 maart 2022

Lekker en goed van smaak

Martens
5 maart 2022

De zalm smolt op onze tong. We zagen dat onze bestelling vers werd bereid. Niets reeds ver voorbereid uit vriezers of koelkasten. We hebben genoten van onze sushi

Reactie van Sushi 8

Beste Martens, wat fijn om te lezen dat u heeft genoten van onze sushi! graag zien we u snel weer terug!

Els
5 maart 2022
Marleen
3 maart 2022

Echt de lekkerste pokebowl die ik ken!! En voor een prima prijs.

Nathalie
2 maart 2022

Kei lekkere sushi, snel klaar en vriendelijk personeel!

Karin
27 februari 2022
Steef
27 februari 2022

Eerste keer hier besteld, op naar de volgende keer! Mooie sushi’s. Hopelijk behouden jullie deze “norm” want dan heb je er een vaste klant bij.

Reactie van Sushi 8

Beste Steef, wat fijn dat de sushi goed in de smaak is gevallen. wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi8!

Marnix
27 februari 2022

Heerlijk!

Benthe
26 februari 2022

De sushi was weer heerlijk! De bezorger was wel een half uur te vroeg. Dat is toch jammer.

Mina
26 februari 2022

wij bestellen vaak bij u. maar deze keer was de sushi droog en smaakte niet zoals altijd. wat jammer

Reactie van Sushi 8

Beste Mina, wat jammer dat de sushi deze keer anders smaakte! Wij hopen dat dit niet nog een keer gebeurd.

N Meijer
25 februari 2022

Bezorging stipt op de gekozen tijd. Was weer super lekker!

Francine van der Velde
23 februari 2022

Goed verzorgd en uitstekend van smaak

Rs
22 februari 2022

Rijst te klef. Tonijn niet best

Marijke Boender
20 februari 2022
Lotte
19 februari 2022
Linda
19 februari 2022

Weer netjes optijd bezorgd. En kwaliteit was weer top.

Van Engelen
18 februari 2022

Zoals altijd TOP. Dit is echt de beste sushi die er is, altijd vers en super lekker!

C
16 februari 2022

Voor de eerste keer geprobeerd, en voor herhaling vatbaar !

Reactie van Sushi 8

Beste C., wat fijn dat het goed in de smaak valt.

Helma
16 februari 2022
Van Bielder
16 februari 2022

We hebben heerlijk gegeten en genoten van onze bestelling.

Reactie van Sushi 8

Beste Van Bielder, wat fijn om te lezen dat alles naar wens was.

Marko Valbracht
15 februari 2022

Beste, We hebben al een paar keer besteld bij jullie en we zijn altijd positief verrast geweest. Heerlijk eten voor een prima prijs. Een keer was de bestelling half uurtje later dan aangegeven, maar dat kan altijd gebeuren. De afgelopen bestelling viel helaas tegen. De producten waren wel lekker, maar de sushi zat helemaal tegen elkaar aangedrukt en was door elkaar heen gegaan. Ook de wasabi leek niet meer goed. Deze was erg klonterig. Jammer om te merken na de goede eerdere ervaringen. Zie dit als positieve feedback om wel de kwaliteit te blijven leveren die we eerder gezien hebben. Waren die ervaringen niet goed geweest, dan hadden we nooit feedback gegeven en zeker niet nog een keer besteld.

Reactie van Sushi 8

Beste Marko Valbracht, wat vervelend om te horen dat het allemaal niet goed is gegaan. Onze excuses hiervoor. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Ton
14 februari 2022

Top kwaliteit! Superders, levering mooi op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Schipper
14 februari 2022
Anja
13 februari 2022

Fijn dat jullie nu ook bezorgen in de Haagse Beemden. Het was weer heerlijk

Reactie van Sushi 8

Beste Anja, fijn dat alles naar wens was!

Molenaar
13 februari 2022

Het was zo super lekker Was onze eerste keer bij jullie maar dit bv was de de beste

Michelle
12 februari 2022

Weer erg lekker! En snelle bezorging!

Jasper
12 februari 2022

Het zou fijn zijn als jullie vegan sushi in het menu opnemen

Reactie van Sushi 8

Beste Jasper, bedankt voor de feedback wij gaan er mee aan de slag.

Y. Plantenga
12 februari 2022
Bastiaansen
11 februari 2022
Charlotte
11 februari 2022
Ronald
10 februari 2022
Ree
7 februari 2022
Caroline Gelens
7 februari 2022

Het was wéér super lekker !!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angelique Oomen
6 februari 2022

Lekker hoor!!! Goed verzorgde afhaal maaltijd.

Reactie van Sushi 8

Beste Angelique Oomen, fijn om te zien dat het naar wens was.

jack
6 februari 2022
E
5 februari 2022

Alles was heerlijk! Het was super vers en zag er netjes uit. Snelle bezorging.

Evi
4 februari 2022

Het was lekker snel geleverd en super lekkere sushi. Zeker een aanrader!

Hermus
31 januari 2022

TOP alles was heel lekker en op tijd bezorgt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ad F
30 januari 2022

Heerlijke sushi en snelle thuisbezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Natasja
30 januari 2022

Was heerlijk en goed verzorgd. In jullie sushi zitten echt de ingrediënten die er in horen en niet een vliesje zalm; maar een lekker stukje. Compliment dat ook onze aanpassing op de box goed doorgevoerd zijn.

Reactie van Sushi 8

Beste Natasja, fijn om te lezen dat alles goed heeft gesmaakt. Wij hopen u snel weer te zien!

Bart
29 januari 2022
Jack Hamels
27 januari 2022

Zallig

Daisy Overbeeke
27 januari 2022

Heerlijke sushi! Smaakvol en vers! Wij zijn fan!

Eveline Schurink
26 januari 2022

Hoi! Wij bestellen altijd graag bij jullie maar deze keer waren we toch wat teleurgesteld. De sushi (zowel kip als beef) was moeilijk door te bijten door de zeewierbladen; die leken wat taai. En de sushi viel deze keer helemaal uit elkaar en was niet zo netjes gesneden. Groetjes Eveline

Reactie van Sushi 8

Beste Eveline Schurink, onze excuses dat we niet konden doen aan uw verwachtingen. wij hopen dit de volgende keer wel te doen!

Noortje
26 januari 2022
N.
26 januari 2022

Goede prijs - kwaliteit verhouding.

Jolanda
25 januari 2022

Heerlijke sushi en precies op tijd klaar!!

Kim
24 januari 2022

Sushi erg lekker, helaas waren de warme gerechten erg koud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bianca
24 januari 2022

Heerlijke poke bowl met kip besteld die keurig op tijd werd geleverd.

Hellen
24 januari 2022

Winter box was heerlijk een aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bob
22 januari 2022

Heerlijke verse sushi!!!

Marjolein
22 januari 2022

Weer een heerlijk sushi avondje! Alle sushi was heerlijk vers en goed op smaak. De avocado die in de sushirolls gebruikt was, was perfect rijp en de zalm sashimi was mooi dik gesneden en een zeer ruime portie. Topper was toch wel de flamed salmon nigiri, die was echt verrukkelijk!

Reactie van Sushi 8

Beste Marjolein, wat fijn dat alles goed in de smaak is gevallen. Wij hopen u snel weer te zien!

Robin
22 januari 2022
Colinda
18 januari 2022

Heerlijk verse sushi, aanrader!

Alice
18 januari 2022

Sushi is erg lekker! Wordt ook bereid in een open keuken wat er heel schoon en netjes uit ziet

Hans
16 januari 2022

Superlekker, smaakvol en bezorging op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Z.
16 januari 2022
Monique
16 januari 2022

Was bezorgd bij de buren, terwijl we thuis waren. Zou om 19.00uur bezorgd worden, het kwam uiteindelijk om 20.15 uur nadat ik had gebeld

Reactie van Sushi 8

Beste Monique, wat vervelend om te horen dat de bestelling zo laat was. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Frederike
15 januari 2022

De sushi eend is een heerlijke aanwinst

Linda
15 januari 2022

Bezorging was precies optijd. Dit keer waren de sauzen niet door elkaar gegaan in de doos. Het smaakte heerlijk. Ik hoop dat er in de toekomst nog desserts worden toegevoegd.

Carmen
15 januari 2022

Het eten was weer erg lekker!

Ingrid
15 januari 2022
Tromp
15 januari 2022

Was lekker! De meat lovers is aan te raden. Grote portie edamame ook!

Anoniem
15 januari 2022
Karin
15 januari 2022

Alle gerechtjes zagen er mooi uit en smaakten goed!

Errie
14 januari 2022
Jurandy
14 januari 2022

Verdomd lekker. Zeker een aanrader

Caroline
10 januari 2022

Sorry, vind Sushi Point veel beter. Qua smaak en qua hoe het er uit ziet.

Lisette Kerstens
9 januari 2022

Voor het eerst besteld bij sushi 8. Voor 46 euro besteld. Na twee uur wachten toch maar gebeld. Het was druk dus zou nog 20 min duren. Kan gebeuren, heb ik begrip voor. Echter was de helft van de sushi bedorven. Rook en smaakte vreemd ..Mijn man heeft contact opgenomen en ze gaven aan dat dit echt vers was. Benoemd dat we het heel erg zonde vinden ook van het lange wachten en het geld. Ze gaven uiteindelijk aan het geld terug te storten...Ik wacht het af. Tot op heden m'n geld nog niet terug ontvangen....

Hellen
9 januari 2022

Het was weer super geregeld, lekkere sushi en snel bezorgd

Rob Berg
9 januari 2022

ondanks het feit dat de kwaliteit ven het eten geweldig was overheerst toch een gevoel van ontevredenheid. In de praktijk blijkt dat de klant die online besteld en betaald wordt achtergesteld op de klant in de winkel. Het resultaat is dat de leveringen ERG lang op zich laten wachten

John
9 januari 2022

Heerlijk verse sushi. Erg lekker

Noortje
9 januari 2022

Sushi was heerlijk alleen 45 min te laat met bezorgen

Reactie van Sushi 8

Beste Noortje, wat vervelend dat uw bestelling te laat was. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

J
8 januari 2022
Menno van der Kooij
8 januari 2022

Reeds een paar keer eerder besteld en erg tevreden, maar deze keer leken de rolls dunner en dikker gesneden.

Kim
8 januari 2022

Erg lekkere en verse sushi! Op afgesproken tijdstip geleverd. Top!

Samantha
7 januari 2022

Lekkere sushi!

Robin Koene
7 januari 2022

Iedereen heeft weer heerlijk gegeten. En de bezorging was exact op tijd.

Femke
7 januari 2022

Wederom perfect! Heerlijk gegeten!

Janes
7 januari 2022

Netjes en prima van smaak.

Bart Dorresteijn
7 januari 2022

Wasabi mag wat pittiger, verder alles prima!

Dircken
3 januari 2022

Super vers en super service!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sjef van den Buijs
3 januari 2022

Voor de eerste keer besteld. Keurig op tijd bezorgd en erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Björn
2 januari 2021

snel vers en compleet + cadeautje

Nance
2 januari 2021

Topkwaliteit!!

Karin
1 januari 2021

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel die het brengt.

Marlene
31 december 2021

Heerlijke sushi en keurig op tijd bezorgd

Linda
31 december 2021
Margot Kerstens
31 december 2021

Uitstekend, grote bestelling en alles precies goed, warme gerechten goed op temperatuur, geen wachttijd, kwaliteit 👌, heerlijk genoten

dennis rademaker
31 december 2021

Ze waren de edame vergeten maar na een belletje binnen 10 min voor de deur met ook nog loempiaatjes als extra service.

BROOS
31 december 2021
A van Exsel
31 december 2021

Super vers. En netjes op tijd toen we de bestelling kwamen af halen

isabel
30 december 2021

Op tijd klaar, heerlijke sushi!

Toon
30 december 2021

Besteld online en daarna afgehaald. Bestelling stond al keurig klaar. We hadden de WINTER BBQ BOX besteld en deze was erg lekker. Sushi zat goed in elkaar en voel ook niet uit elkaar bij het eten. Meegeleverde soja saus, wasabi en geschaafde gember was helemaal goed.

Anna
28 december 2021

Fresh and super tasty! Love it!

Moira Harthoorn
27 december 2021

Heerlijk eten en op tijd! Top

Miss H.
26 december 2021

Superlekker!!

Marlies
26 december 2021
Karen
26 december 2021

Het was heerlijk. Het stond al klaar. Netjes verpakt. Top!

Fam. Colsen
26 december 2021

Keurig op tijd en heerlijk gegeten!

Pascal Laarakker
25 december 2021

Was heerlijk voor t eerst geprobeerd

John
25 december 2021

Vers, goed van smaak. Heerlijke sushi

Ad van Ham
25 december 2021
Manon
25 december 2021

Erg lekkere sushi! Was precies op tijd.

Ronald
24 december 2021

Heerlijk gegeten weer. En makkelijk van te voren besteld

Wilma
23 december 2021

Het was heerlijk en vers!

Caroline Gelens
20 december 2021

De sushi zag er weer geweldig uit en smaakte heerlijk, lekker vers ! De sushi zou pas om 20.00 komen , maar was er al om 19.30 , super !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hilda
19 december 2021

Was wederom erg lekker.

Marijke
18 december 2021
Michel
18 december 2021

Lekker en goeie kwaliteit alleen de chicken lovers is wel te weinig voor 2 personen.

Eveline
18 december 2021

Heerlijke sushi! Na bestelling kwam direct mail met verwachte levertijd

Marieke
17 december 2021
De Haan
17 december 2021

Top weer!

Liefhebbers
16 december 2021

We hadden een flinke bestelling. Alles zag er goed uit en was heel goed van smaak. Lekkere sausjes en mooi afgemaakt met een topping. Er is zoveel keuze, erg gevarieerd aanbod. We hebben onze ouders nu een nieuw adres gegeven om sushi bij te bestellen. Ook zij waren erg enthousiast. De bestelling kwam was mooi op tijd. We kregen er nog een lekker cadeautje bij: mini loempia's. Heerlijk!

Schoenmakers
15 december 2021
Nicole
15 december 2021
Danny Hellemons
12 december 2021

Top sushi, perfect op tijd en net verpakt en afgeleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Miriam
12 december 2021

Superlekkere sushi en precies op tijd bezorgd!

Clarissa
12 december 2021

Was de eerste keer dat ik sushi bestelde dus wist niet wat ik moest verwachten. Zeker voor herhaling vatbaar

Sarah
10 december 2021

Heerlijk vers gegeten!

Rijnders
8 december 2021

Het was ook deze keer weer heerlijk. Wij hadden een leuke verjaardag van oma te vieren.En hebben HEERLIJK genoten.En kregen zelfs nog een kadotje toe.lief.

Anoniem
8 december 2021

Kwaliteit was goed, de bezorging nauwkeurig en ruime keuze in soorten. Miste alleen de servetjes en een bakje voor de sojasaus 😅

Ronald
8 december 2021

Heerlijke Sushi gegeten weer. blijven zeker terug komen.

HM
7 december 2021

Heerlijke verse sushi

VGils
6 december 2021

Ontzettend lekkere sushi met een goed aanwezige smaak.

Elise
6 december 2021

Mooi divers assortiment en op tijd bezorgd! Erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maan
5 december 2021

Heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ingrid
5 december 2021

Weer heeeerlijk! 😋

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hagens
5 december 2021

Super lekker voor herhaling vatbaar 👍

Natasja de Jong
5 december 2021

Bestelling keurig op tijd klaar. Cadeautje (extra mini loempia’s) omdat we voor n bepaald bedrag hadden besteld. Het eten was wederom heerlijk!!!

Paula
5 december 2021

Top sushi! Als je deze hebt gehad, lust je de rest niet meer. Echt zo lekker

Laura
4 december 2021

De lekkerste sushi die wij ooit hebben besteld. Vers, goede smaken, mooie opmaak, veel variatie. Écht een aanrader!

Linda
4 december 2021
Aukje
4 december 2021

Box Surf&Turf: absolute aanrader! Niet goedkoop, wel héél lekker!

Marga
4 december 2021

Heerlijke verse sushi!

Arie
3 december 2021

Echt prima kwaliteit

Keex
3 december 2021
O
1 december 2021

Was heerlijk! Voor herhaling vatbaar

Gerrie Voogt
30 november 2021

De bestelling was optijd. En tot onze verbazing was de sushi erg lekker

pamhazenberg@ziggo.nl
29 november 2021
Van de Vijver
29 november 2021

Smaakte prima en zag er goed verzorgt uit. Alleen voor 4 personen is 1 flesje sojasaus een beetje weinig en we hadden 3 paar stokjes. We dachten dat het een box voor 4 personen was en aangezien we er nog iets bijgekocht hadden was het ook voor 4 personen. Misschien even navrageb bij het ophalen voor hoeveel petsonen het is en daar de stokjes aan aanpassen.

Rob
28 november 2021

Zeer goede sushi. Mooi gepresenteerd. Netjes op tijd geleverd, conform voorspelling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Björn
28 november 2021

gewoon top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

KG
27 november 2021

Netjes op tijd bezorgd, verse en creatieve van goede kwaliteit sushi! Verrassend!

Ronald
27 november 2021

Heerlijke verse sushi gaan zeker vaker bestellen

Jolien
26 november 2021

Heerlijk vers

Björn
22 november 2021

Eerste keer dat ik hier bestelde! Prijs voor sommige boxen mag iets goedkoper maar de kwaliteit van de sushi was echt top! persoonlijk vind ik een bezorgingstijd van een uur wat aan de lange kant. dit is misschien iets om aan te werken voor de toekomst.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dag Bjorn, fijn om te horen dat de sushi in de smaak valt. De minimale bezorgtijd is bij ons 45min omdat de sushi vers wordt gemaakt, dit kost nou eenmaal tijd. Bij drukte kan dit vanuit het filiaal worden aangepast naar een uur om te voorkomen dat bestelling te laat komen. We werken er inderdaad aan om de bestellingen zo snel mogelijk bij u thuis te krijgen! Graag tot snel! - Team Sushi Eight

ff-anders
21 november 2021

Bezorger was keurig op tijd, sushi heerlijk vers.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

De Haan
21 november 2021

Eten was weer super! Erg lekker! Voor herhaling vatbaar! Bezorging was 20 minuten later dan aangegeven tijdens bestellen. Even een belletje van “we zijn onderweg” had er 5 sterren van gemaakt. Maar we zijn blij met deze nieuwe formule in de omgeving!

Reactie van Sushi 8

Beste klant, bedankt voor uw beoordeling! We zullen uw feedback in acht nemen. Graag tot snel - Team Sushi Eight

Fam Bax
20 november 2021

Was erg lekker en prima verzorgd De pokebowl smaakte ook prima

Nico Reichardt
20 november 2021
Noortje Janssen
20 november 2021
Svgils
20 november 2021

Erg lekkere sushi, netjes op tijd geleverd.

Annemieke
18 november 2021

Vanavond voor het eerst bij Sushi 8 sushi gehaald. Echt heerlijke verse sushi! Heel divers en goed gevuld/samengesteld. De bestelling stond keurig op tijd klaar. Wij gaan hier zeker vaker bestellen!

Reactie van Sushi 8

Dag Annemieke, fijn om te horen dat de sushi in de smaak valt! We hopen u snel weer te zien - Team Sushi Eight

Rose
18 november 2021
Charlotte
17 november 2021
Bekenaar
15 november 2021

De sushi was echt overheerlijk en super vers gemaakt. Nadeel was dat ik voor de tweede keer het maken gedurende een ruim half uur kon bewonderen, want op het beloofde afhaaltijdstip moest nog begonnen worden (en dat was niet de enige bestelling die zwaar uitliep). Communicatie over de vertraging is beperkt en moeizaam, want personeel is ook hard aan het werk. Het irrireert wel, ook al smaakt het prima.

Patrick
15 november 2021

Het eten was goed. Het uur+ wachten (bovenop het uur na bestelling) in de winkel was minder..

Dielemans
15 november 2021

Jammer dat U niet bezorgt op ons adres.

Reactie van Sushi 8

Beste klant, we begrijpen dat u dit jammer vindt. Wij namelijk ook! In de toekomst hopen we ook bij u te kunnen bezorgen

Patricia
15 november 2021

Het eten was heerlijk, alleen jammer dat het zo lang duurde. Wij hadden besteld met afhaaltijd 19 uur en gingen om 19.45 de deur uit met onze bestelling. Gelukkig maakte het eten veel goed!

Marit
15 november 2021

Wij zouden om 6uur het eten krijgen en om iets over 7 kwamen ze pas eraan. En dat is niet de eerste keer dat het gebeurd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Marit, we vinden het vervelend om te lezen dat u al vaker op uw bestelling heeft moeten wachten. Daarom willen we u graag tegemoet komen. Als u uw klacht naar info@sushi-eight.nl mailt, handelen we het daar verder af - Team Sushi Eight

Andre van de Velde
15 november 2021

Smaak van de Sushi was ok (en misschien zelfs wel goed maar werd beinvloed door de service). Erg teleurgesteld in service. Bezorging was veel te laat, 1u20m na aangegeven tijd, bijna 3 uur na bestellen. Geen bericht dat het later werd, niet bereikbaar, geen excuses voor late bezorging en geen compensatie geboden voor vertraging. Matig en weinig professioneel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste meneer van der Velde, we vinden het heel spijtig om te horen dat de service niet in orde was. Daarom willen wij u graag tegemoet komen om alsnog compensatie te bieden. Als u de klacht naar ons mailt via info@sushi-eight.nl pakken we het daar verder op - Team Sushi Eight

Tim
15 november 2021

Het duurde zolang dat we het geannuleerd hebben.

Ebele Zuidema
15 november 2021

Voor de eerste keer besteld en afgehaald, lang wachten, alles verliep heel chaotisch, een klant was boos, de andere annuleerde de bestelling. Kreeg uiteindelijk de bestelling een uur later, het was wel lekker, kregen er een cadeau tje bij maar er miste een bowl...

Reactie van Sushi 8

Beste meneer Zuidema, vervelend om te horen dat uw bestelling incompleet was en dat u er lang op heeft moeten wachten. We willen u graag tegemoet komen. Zou u een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl, dan handelen we uw klacht daar verder af - Team Sushi Eight

Patricia Bastiaansen
14 november 2021

Helaas weer heel erg lang moeten wachten op de bestelling…verwachte bezorgtijd 18u Pas om 19.00u was de bezorger er!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Patricia, wij vinden het jammer om te horen dat u een uur op uw bestelling heeft moeten wachten. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl met daarin uw klacht, pakken we het daar verder op! - Team Sushi Eight

Robin
14 november 2021

Heerlijke sushi, jammer genoeg wel 50 min te laat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Dag Robin, we vinden het vervelend om te horen dat uw bestelling te laat was. Daarin willen wij u graag tegemoet komen. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl met daarin uw klacht, pakken we het daar verder op! - Team Sushi Eight

Kim
14 november 2021

Voor de 2 keer besteld bij jullie, perfect op tijd geleverd beide keren. heerlijke verse sushi met goede combinaties ! We gaan zeker vaker bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

*
14 november 2021

Was weer heerlijk en supervers. Belde netjes dat het een kwartiertje later werd. Voor herhaling vatbaar.

Claudia
13 november 2021

Gewoon goed!

Linda
13 november 2021
Jacqueline
13 november 2021
andre montijn
12 november 2021

Jammer dat er te weinig saus bij zat voor 4 personen en er een setje stokjes ontbrak

Frederike
12 november 2021
HL
12 november 2021

Perfect!

Bruno_70
10 november 2021

Heerlijke Sushi, voor herhaling vatbaar, top!

Marco
8 november 2021

Het eten smaakten lekker De sushi werd vers bereid

Nanda
7 november 2021

Net heerlijk genoten van de sushi. Kan Sushi 8 zeker aanbevelen

Rick Huijbregts
7 november 2021

Het smaakte top!

Marjolein
7 november 2021

We hebben de Quality time box besteld plus zalm sashimi. Alles was heerlijk vers en de box heeft veel variatie. De bestelling werd keurig op tijd bezorgd!

Linda
7 november 2021

Ze hadden aan mijn verjaardag gedacht heel attent. Klein beetje jammer was dat de sauzen van de sushi’s door elkaar was gegaan wat ik ook snap omdat het flinke waren en ze tegen de deksel kwamen. Verder smaakte het weer heerlijk.

Anja
6 november 2021

Het was echt heerlijk. Sushi met carpaccio is een aanrader! Jammer genoeg geen bezorging op onze postcode in de Haagse Beemden

Siem
6 november 2021

Vanwege de verjaardag lekkere sushi besteld. Keurig op de gevraagde tijd geleverd en als cadeau ook iets extras gekregen. Een leuke verrassing! Smakelijk feestgevierd! Bedankt.

Haan
6 november 2021

Was weer top! Prinsenbeek is een fijn concept rijker.

Anne
5 november 2021

Lekkere verse en gevarieerde sushi box! Smaakte erg lekker.

Kees
5 november 2021

Super kwaliteit !

Erik
5 november 2021
Schipper
3 november 2021
Ron
1 november 2021

Smaakte heerlijk en was duidelijk met grote zorg bereid

Merel Entius
1 november 2021

Heerlijke sushi voor een goed aanbieding. Bezorging mooi op tijd of zelfs eerder! Erg tevreden!

Billy Bouman
1 november 2021
Cindy
31 oktober 2021

Lekkere sushi en ruim op tijd bezorgd..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Olegna
31 oktober 2021

Prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sebastiaan
31 oktober 2021

Heerlijke sushi voor een nette prijs.. Echt een aanwinst voor in de buurt..

Chantal Bot-Roovers
30 oktober 2021

Heerlijk! Super lekkere sushi, originele sushi, gewoon smullen!!

Hellen
30 oktober 2021

Voor eerste keer besteld, super lekker en goed verzorgd. Zeker vaker bestellen daar hoor

Linda
30 oktober 2021

Sushi was echt heel lekker. De mini loempia’s hadden iets warmer gemogen (hebben ze na bezorging gelijk gegeten)

Dane
30 oktober 2021

Was lekkere sushi, gaan we zeker nogmaals proberen!

Aukje
28 oktober 2021

Precies op tijd (al vroeg besteld) en súper lekker! Letterlijk om je vingers bij af likken! Hadden dan ook wel luxe noc : Surf & Turf. Zéker voor herhaling vatbaar!!

Kyr
26 oktober 2021

Heerlijk gegeten met leuke verrassende en verse sushi gerechten. Enige tip, zet alle vegetarische gerechten bij elkaar. Fijner voor de vegetariërs

Vincenten
25 oktober 2021
Miriam
25 oktober 2021

Heerlijke sushi, zeer vriendelijke bezorger!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nico Baay
24 oktober 2021

Mooi op tijd bezorgd. Super lekker en vers. Voor herhaling vatbaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JS
24 oktober 2021

Erg lekker en mooi gepresenteerd in ronde schaal. Veel sushi voor goede prijs.

P
23 oktober 2021
Suzanne
23 oktober 2021

Leuke aanbiedingen en lekkere sushi. Heb al meerdere keren besteld.

Jvk
23 oktober 2021

Heerlijke Sushi, maar wel de maandbox genomen omdat de prijs een stuk vriendelijker is dan de prijs van losse rollen. In verhouding tot andere Sushi restaurants zijn deze veel duurder. Maar, de kwaliteit van de Sushi is er echt super, zeker een aanrader!

Julia
22 oktober 2021

Bestelling was iets te laat, maar het is vrijdagavond dus niet gek. Sushi was heerlijk en de warme gerechten waren ook echt nog warm! Top 👍🏼

Benthe
22 oktober 2021

Het was weer heerlijk en super vriendelijk personeel!!

Anke Dijkgraaf
21 oktober 2021

Prima sushi maaltijd. Mooi op tijd gebracht. In uw folder zou het fijn zijn als u zou aangeven welke gerechten warm geserveerd worden.

Verkade
20 oktober 2021

Super lekker en heel vers! Zeker voor herhaling vatbaar!!

Korevaar
19 oktober 2021

Sushi was heerlijk en vers! Bezorging keurig op tijd

D.
18 oktober 2021

heel goede sushi netjes op tijd bezorgd. Aanrader!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wim
18 oktober 2021
Marcel
18 oktober 2021

Op tijd en heel lekker🤣

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.